ECHIPA TA DE CONSULTANȚI

Despre noi

Violeta Bahaciu

De mai bine de 20 de ani mă preocup de provocările mărcilor în cercetarea de piață. Nu m-am oprit niciodată din a face și a învăța – să alerg pentru o cauză în care crez, să-i învăț pe ceilalți misterele cercetării de piață, să fac coaching, să conduc echipa de proiect, să caut răspunsuri – ca angajat GfK, ca voluntar, sau pur și simplu având credința că pot să devin o persoană mai bună.

Mai mult

Sunt fascinată de întregul proces pe care îl parcurg într-un proiect de cercetare de piață, de la a gândi designul studiului/ metodologiei până la generarea și deslușirea concluziilor, iar studiilor customizate ad-hoc mi se potrivesc foarte bine. Pentru mine, a lucra cu datele înseamnă dinamism, adrenalină, creativitate, aventură, curaj, flexibilitate.

Alina Popa

Au trecut 17 ani de când am îmbrățișat cercetarea de piață. A fost o întâlnire neplanificată și o consider norocoasă. Am o minte analitică si o foame continuă de cunoaștere care mă ajută să găsesc satisfacție în a mă afunda în seturi de date pentru a găsi firul unei noi povești despre viața mărcilor și a consumatorilor lor.

Mai mult

“Viața din spatele datelor” se combină cu job-ul de părinte și yoga. Sunt fericită când descopăr lucruri noi despre oameni și societate, educație și dezvoltare personală, mindfulness, vieți trăite cu sens și corpurile noastre minunate.

Tania Chilin

Pe parcursul carierei mele de peste 14 ani în cercetare am fost mereu ghidată de dorința de a găsi soluții la problemele celor din jur. Am o minte analitică și iscoditoare ce, asemenea unui ceas, nu se oprește niciodată din “ticăit”.

Mai mult

Pentru mine, datele sunt precum o carte pe care nu o poți lăsa jos: spun o poveste captivantă și plină de mistere ce se lasă descoperite.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram