GET QUOTE





    Vrem să știm pentru ce categorie de produse soliciți o cotație.

    Te rugăm să ne oferi o scurtă descriere a grupului țintă pe care vrei să îl investigăm. Când descrii profilul acestuia, te poți gândi la detalii cum ar fi: genul, vârsta, tipul localității de reședință, comportamentul de consum etc.

    Dacă populația țintă este definită ca utilizatori de internet din întreaga țară, indiferent de vârstă, gen, dispozitiv sau frecvența utilizării, putem spune spre exemplu că 9 din 10 norvegieni au utilizat internetul în ultimele 12 luni. Astfel, răspunsul pentru această căsuță ar fi 90%. Ai libertatea să completezi oricâte detalii consideri necesare.

    Odată ce vei avea rezultatele cercetării în față, ce decizie te vor ajuta datele să iei? Spre exemplu, poate fi o decizie privind prețul optim al unui produs sau o strategie pentru o campanie de comunicare.





    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram